duminică, 23 octombrie 2011

Nemultumire sau dedicatie

Sunt nemultumit!

Sunt nemultumit pentru ca exista nemultumiti de nemultumirea mea de a avea in jurul meu nemultumitii care sunt neumultumiti de nemultumirea mea.
Deci fiecare nemultumit din categoria nemultumitilor care sunt nemultumiti de nemultumirile altor nemultumiti, vor avea mereu ceva nemultumiri in legatura directa cu nemultumirile altora.
Drept urmare, nemultumirile altora deriva din nemultumirile mele care dau nemultumiri nemultumitilor. Acesti nemultumiti sunt nemultumitii de nemultumirile derivate din nemultumirile mele care la randul lor sunt generate de nemultumirile altora. Scopul nemultumirii mele nu este sa nemultumesc pe alti nemultumiti ci doar sa nemultumesc nemultumitii care se dau drept doar multumiti dar in plin proces de demonstratie a multumirii lor genereaza nemultumiri unora ca mine.
Eu pot deriva din nemultumirile mele doar nemultumirea celor care sunt nemultumiti de mine dar multumiti cu/de ei insisi. Aceste elemente nemultumite pot oare fi multumite si cu mine si cu ei in timpul in care nemultumirile mele provoaca nemultumirea lor? Daca da, inseamna ca nemultumirile mele nu le provoaca de fapt nici o nemultumire si sunt doar nemultumiti de metoda de expunere a nemultumirilor mele fata de nemultumirile lor in raport cu mine.
Daca nu, inseamna ca nemultumirile mele sunt potrivnice nemultumirilor lor in directa legatura cu nemultumirile mele si drept dovada scriu acest articol despre nemultumirea mea fata de nemultumirile nemultumitilor care se dau drept multumiti de ei...dar nu de mine.
Prefer sa fiu nemultumit de acei nemultumiti care ma nemultumesc si sa nemultumesc la randul meu alti nemultumiti. Este doar un cerc vicios?

Tema pentru acasa:
Cate persoane sunt?
Enumerati persoanele prezente in aceasta poveste doar cu denumirile prezente.
Daca eu sunt multumit cine sunt cei care sunt nemultumiti de mine?
















































Rezolvare:
Daca nu va iese din prima, nu va mai chinuiti degeaba. Nu o sa va iasa nimic in afara de ochi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu