marți, 15 noiembrie 2011

Emisiuni "educative"





Vreau sa pun intrebari cretine pentru ca vreau sa stiu si eu, ce se intampla daca:
*Care este viteza maxima la care poti supravietui in cazul unui accident frontal.
Exista 3 optiuni de a facea asta: Automobil, camion si tricicleta. Sa respect ordinea asta?
*Care este adancimea minima de apa care ma poate proteja de o fractura de baza craniana, daca ma arunc in cap?
*Care e numarul maxim de gume de mestecat care incap in gura si totusi mai poti face baloane?
*Daca arunc un pian de la etajul 8 de pe balcon, imi puteti spune ce melodie se mai poate canta pe acel pian? In timp ce cade!
*De cate lumanari am nevoie pentru o pereche de aripi de ceara ca sa pot zbura si eu ca Icar? Si daca lumarile trebuiesc cumparate de la biserica sau merg si alea de nunta, de la florarii?
*Cum se poate calcula "kilometrajul" unei doamne de companie? Cu totalul intrarilor si iesirilor sau doar pe baza lungimii si a numarului de participanti?
*De cate umbrele am nevoie pentru a nu-mi rupe gatul cand ma arunc de pe casa, ca Mary Poppins?
*Este adevarat ca daca ma rog zilnic de 3 ori in biserica, rugagiunile sunt ascultate? Dar nu de SRI!
*Care este coeficientul minim de inteligenta pentru a declara oficial ca este de o prostie maxima?



Astazi vedem din ce in ce mai multe emisiuni pe canalele de stiinta transformandu-se in sectiunea de intrebari de la telespectatori in care se explica in mod stiintific(paradoxal!) raspunsurile. Din pacate vad ca aceste intrebari care aparent provin din ideile fantastice ale copiilor prescolari, vin in realitate de la indivizi maturi din punct de vedere biologic dar in nici un caz, maturi psihic. Ce poate exista in mintea acelor dereglati care accepta sa difuzeze viteza maxima la care poti supravietui intr-un accident frontal? Parca traim in Idiocracy! La nivel global!
NU mai pune nimeni intrebari logice si normale varstei lui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu