vineri, 13 ianuarie 2012

Curiozitate

Bai nene...care ma citeste din URSS si Libia?
Am inteles Anglia, Belgia, Norvegia, Spania si America...si mare parte din Europa. Inteleg. Capsunari, asistenti medicali, manageri si oameni de birou din diverse domenii aproape de casa. Constructori si vopsitori de gard sau bone.
Dar Libia, Rusia si Ucraina?
NKVD? NU ca astia au facut rebranding. Poate GRU.
MI6? Sunt prea mic.
NSA si/sau Cia? Ma bat cu cureaua de la ceas. NU se deranjeaza.
MosSad? Nu ca ii stiu pe cativa si nu au zis nimic. I stand corrected!
Inca ma gandesc...ii banuiesc si pe ai nostrii SRIsti. Salut baieti! Se vede bine scrisu'? Ciudat e ca nici astia nu mi-au zis nimic. Cred ca e o conspiratie.

Nimeni din Ungaria, Madagascar, Islanda, Coasta de Fildes, Insula pastelui si Samoa de Vest. Mai astept. Cine stie!

Intre timp dragii mei cititori daca aveti sau stiti carti despre ce inseamna serviciul astora de mai sus, va adresez o rugaminte. Titluri sau de unde sa le cumpar(eventual terrente) m-ar face tare fericit. Sunt un mare pasionat de niste cartulii in genul asta. De la psihologia lor si pana la metodologia de lucru. Orice!
E voie..doar e free country nu?

2 comentarii:

  1. Pavel Corut recomand e tot ce trebuie să știi!
    Mossad se scrie nu Mosad!
    Plăcut blogul tău mai revin...dacă-mi dai motive!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Eu sunt de vina. Ti-am livrat niste cititori... petrolisti.

    RăspundețiȘtergere