luni, 9 ianuarie 2012

De ce incepe sa se lege II

Curios din fire cum sunt am dat peste diverse articole apocaliptice despre viitorul omenirii. Nu vorbesc de cele dupa 2000 ci de cele dinainte. Am citit intr-unul ca undeva dupa 2010 se va declansa al treilea razboi mondial si ca va incepe undeva in Asia. Ok! Asta o stie cam toata lumea. Informatia pe care mi-o aduc aminte este asta. Oamenii care traiesc in alte tari ar ace bine sa se mute inapoi in tarile de bastina pentru ca vor ajunge pe altarul sacrificarii in numele puritatii nationale. Asta era undeva prin nouzeci si ceva. Nu imi mai aduc bine aminte. Parca sa zic...93-95.
Interesant este urmatorul fapt:
Solutiile anumitor probleme la nivel mondial trebuie sa inceapa la nivel national si oricum majoritatea tarilor lumii sunt pline cu diversi cetateni straini este destul de neplacut ce va urma in cazul in care se va instala o manie nationalista bazata pe un mic sovinism. Nu este deloc deplasat atat timp cat orice blog suiera de aceste curente nationalist-anarhiste.
E oarecum sanatoasa o mica descentralizare dar numai dupa ce se pune pielea pe bat a guvernantilor si nu sa fuga in Elvetia cu caruta de furaciuni.
Nu e singura solutie viabila si frumoasa. E chiar una oribila dar buna pentru pastrarea suveranitatii. Cu posibil recul de tun.
Exact suveranitatea aia pe care Basescu vrea sa o dea afara din conceptul romanilor. Ne-a si avertizat ca (virgula) constitutia nu este imuabila. E clar unde isi are interesul jigodia.

Deci incep sa se lege chestiunile cu care imi umplu zilnic creierul meu mononeuronal.
Parca ma uitam la...La Piovra. Fantastic pana unde duce disperarea banilor.



Am editat textul pentru ca avea multe "agramaticalitati". ;)

Un comentariu:

  1. E bine ca lumea incepe sa inteleaga pe ce pamant traim. Pe masura ce cati mai multi se trezesc pe atat societatea devine mai umana.

    RăspundețiȘtergere