sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Intrebari existentiale

Am ajuns in anul 2012. Anul despre care a curs cativa Amazoni de cerneala a venit in sfarsit. Oricum venea indiferent ce faceam noi. Fiecare om cu un IQ peste 115 a prezis, prorocit sau clarvizionat ceva in legatura cu anul asta. Fie ca ne invadeaza ET, ne cade in moalele capului planeta X sau ca incep noi Bobalne trebuia sa fie ceva interesant, socant, premiat la televiziuni fix la ore de maxima audienta. Ceva mai nou informatii despre un nou razboi mondial cresc ca ciupercile dupa ploaie in plin balegar de vaca. OK. Sa vina! Sa vedem cat de smecher poate fi asta. Pai avem armament atomic cat sa anihilam planeta. Nu distrugem..anihilat! Avem inca armament din cele 2 razboaie mondiale, Vietnam, Afganistan(cele 3), Iraq, Bosnia, Cecenia si restul dar oare prorocii astia care dau sus si tare cu razmerite isi pun intrebarea: Cine cu cine se bate? Si de ce? Daca e la nivel mondial oare cine cu cine se poate bate daca nu guvernele cu prostimea? de fapt razboiula r trebui sa se numeasca o noua metoda de colonizare la nivel planetar caci nu stiu ce pot face taranii cu furci in fata Rachetelor. Am si eu un SAK dar ma indoiesc ca se poate compara cu Sukhoi sau vreun F 22.
E oare ciudat sa ma gandesc cu groaza ca ne-o vom lua-o cu pulanul in dos cu tot cu mana agentului?
Ne batem nu-i bai...sunt destui eroi dar parca m-as bate cu bulgari de zapada si nu cu armata. Aia nu stiu de gluma si de inghet.

Si mie mi-ar placea sa bat la politisti ca la demonstranti..dar de ce? Daca ii caftim noi pe ei, Guvernul va chema SRI-ul si SPP-ul dar daca nici aia nu fac fata(ma indoiesc de asta) vin direct TR-urile. Tanc Romanesc pentru cei care cred ca inseamna termen redus!



Problema mea e asta:
Eu nu am nimic cu armata e oricum sclava guvernului si ea. Am ce am cu guvernul si burtosii infecti care dorm la sedinte ca doar eu platesc taxe ca ei sa doarma. Eu pe ala il vreau in puscarie. Nu in streang ca nu produce nimic. Acum produce paguba. Sa produca si ceva util societatii romanesti. I-as pune la plug in loc de boi. I-as trimite in mine de carbuni. I-as pune la sapat canale pluviale in colturi uitate de Romanie. I-as pune sa spele batranii fara bani de pe strazi. I-as obliga cu biciul sa ne care in sarete de dimineata de la 5 pana seara la 12 noaptea cand avem noi chef sa ne plimbam dupa o zi de munca.
Idei am...presedinte sa fiu... sau macar ministru. Al armatei! =))
Asa vom putea incepe o revolutie corecta. Politicieni contra populatie. Sa vedem cat de bine au administrat resursele tarii. Cine merita recunoastere pentru modul de guvernare sa aiba dreptul pe viata in administrarea tarii iar cine nu...Ces't la vie!
Cati guvernanti au curajul sa jure astazi ca au vacut doar bine tarii?


*Fotografia e de e de aici: http://capitalismpepaine.wordpress.com/2011/12/27/2012-profetiile-guvernelor/

2 comentarii:

  1. demos+cratos
    Hai sa fim seriosi! O echipa de banditi ii inlocuieste pe alti banditi odata la 4 sau 8 ani.
    Unde e democratia?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris ceva despre democratie sau contine articolul cuvantul asta?

    RăspundețiȘtergere