joi, 19 ianuarie 2012

Nu-mi asum nimic. Delirez ca Edgar Cayce

Ca orice om ofuscat de politie si jandarmerie(am eu motivele mele) citesc despre ce le mai bese mintea de urangutani si giboni cand si dupa ce imbraca uniforma.
Cred ca nu mai este nevoie sa spun a mia oara ca experimentul Stanford referitor la uniforma si tiparul comportamental la care apeleaza orice fiinta subumana. Daca e prea greu de citit vedeti filmele. Sunt foarte explicite.

http://totb.ro/noaptea-mea-de-abuz-cu-jandarmeria-si-politia-romana
Cititi si vedeti singuri ce si cine este pulitia. O alta gasca infecta de giboni interlopi. Sunt de fapt mai infecti decat aia. Intre interlopi mai exista si ceva respect chiar daca urmeaza sa iti iei cafteala. Pulitia si jandarmeria trebuie pusa deoparte si analizata. La fiecare centimetru. Detaliile picante le aduceti voi.

Eu as pune intrebarea politiei si jandarmeriei. Daca va daruim niste rottring-uri si Bic-uri (de plastic neecologic)in partea superioara, in timp ce voi va credeti dumnezei..oare nevestele, copii si mamele voastre or sa va planga?

2 comentarii:

  1. eu as desfiinta complet toate institutiile astea care ne protejeaza. si servicii secrete si politie si jandarmerie si tot. apoi sa decidem ce ne trebuie din ele, daca se poate cu mai putini salariati decat FBI, ca pana una alta avem personal de felul asta mai supradimensionat decat orice tara respectabila. incep sa cred ca pentru fiecare om obisnuit e unul care asculta si unul pregatit sa il bata. revenind- desfiintatti deci, fara exceptii si angajari ulterioare girate de un serviciu similar european, macar asa sa profitam ca suntem in UE actualii angajati, ca nu vor sau ca nu pot, nu au ce cauta in pozitiile pe care nejustificat le ocupa

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai eu as desfiinta aceste institutii care sug bani extrem de rapid si cu nici o functie reala pentru stat. Cred ca ai dreptate cand spui ca pentru fiecare cetatean mai sunt 2 pregatiti sa actioneze caci ce e acuma si inainte de 89 nu e prea mare diferenta. Fiecare sef de zona si-a facut partid si alterneaza la putere sub sloganul democratiei. E simplu. SIE, SRI, SPP si restul(ca nu le stiu pe toate) sunt pentru protectia presedintelui si nu a statului ca doar presedintele e reprezentantul statului si cum se spunea pe vremuri: Statul sunt eu...ce pretenti sa mai avem?
    Una singura. Se da singurel jos iar restul clasei politice se reprofileaza pe altceva sau mergem acolo la palat si devastam. Romanii sunt calmi dar sa nu uitam ca am invatat de la greci si englezi ca violenta rezolva multe. Sa nu uitam si cacamericanii care dau lectii de violenta. Online, gratuit, cu bani donatii. Orice fel de violenta numai sa ia si altii.

    RăspundețiȘtergere