vineri, 13 ianuarie 2012

O intalnire cu un scotian

Anul trecut, soarta a facut sa cunosc foarte multi oameni straini. Un mozaic foarte colorat as putea spune. Din Mexic, Spania, cacamerica[multi rau si oficialitati (sic)], Canada, Adjerbadjian sau cum se scrie, Kargastan, Noua Zeelanda, China, Rusia, Africa de Sud, Norvegia, Brazilia, Filipine(nu bone) si alte natii. Sa nu uit. Multi evrei. Cred ca Israelul emigraza in Romania.
Printre ei am dat si peste un Scotian. Foarte misto tipul. Citit, politicos si foarte blajin. Semana usor cu Mos Craciun care avea un accent foarte ciudat.
L-am intrebat asa..ca neamu prost de roman.
Eu Bai oameni, voi care l-ati dat pe Wallace si mii de eroi care s-au sacrificat ca urmasii sa fie liberi cum va vedeti?
El Pai suntem ok si ne aducem aminte de ei cu mare parere de rau ca au trebuit sa moara dar astazi suntem liberi.
Eu No Sh*t!?
El Pai.. acum avem nevoie de multi bani pentru asta.
Eu Pai si RBS ce face?
El Nu e a noastra!
Eu !?|^&*%$? Bine. Dar vreti?
El Oh...DAAAA!
Eu Wallace avea bani? Era boier?
El Nu!
Eu Deci?
El Avea o fata amestecata. Ceva cu What the F*ck si interesant.
Eu Multumesc si bafta!

Azi citesc in timp ce ma plimbam cu metroul:
Scotia face referendum pentru independenta!

Bravo lor. Inca mai au vointa nationala si oameni de calitate.
Nu stiu cine era tipul si ce invartea prin Romanica dar am mai avut si alte intalniri interesante cu respectivul. Instructive si nici macar nu a trebuit sa-mi misc coorul in afara.

Ca fapt divers Asta e monumentul lui Wallace

Si detaliul cu el


Ramane de vazut daca Scotia a facut demersuri in acesta directie sau e mana urmasilor lui Picioare lungi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu