sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Tendinte naturale

Azi am fost deconectat de la radio si internet. Televizorul este donat iar abonamentul de cablu e bye-bye demult. Am revenit cu ascultarea(cititul de fapt) dupa ora 20.00. Pe bloguri desigur. E singura forma de informare corecta. De acolo imi aleg ce vreau sa aflu. Apocalipsa, mineriada, Ultrasisme de SPP si SRI(nu suporterii!), filme si restul. Citesc comentez si gandesc(cand pot si imi da voie mononeuronalul meu creier).
Citesc discutia de la ceai a ultrasilor si ce vad?
Baietii astia sunt cititi bine. NU ca aveam dubii ca nu e asa dar...
Sunt prea mulţi (jandarmii – n.r.), se cheltuiesc prea mulţi bani, unii o fac la întâmplare şi unii sunt diabolici, adică cineva ştie: ne trebuie mulţi jandarmi ca să ţinem masele la un moment dat când vor exploda…”. “Şi masele cât mai mici”, îl completează Ovidiu, “cât mai divizate”.

Masele cat mai mici! Opa...baietii stiu tehnici de lupta de guerilla! Oare de ce toti cred ca asta e raspunsul? Pentru ca nu prea poti combate 3 purici fata de o invazie. Loveste, fuge, ataca pe la spate(ca guvernul), se ascunde, revine si reuseste.
Varianta 2 a interviului: http://vlad.ursulean.ro/la-un-ceai-cu-ultrasii-care-au-scris-manifestul-unei-generatii/

PS. Romania proasta ca o oaie incepe sa devina cainele de turma. Si nu e gluma dar mai vorbim...
http://www.inpolitics.ro/ultrasii-arma-secreta-a-puterii-impotriva-manifestantilor-art65748.aspx#

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu