luni, 13 februarie 2012

“Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. Este inadmisibil”.

Bine ca macar ai avut tupeul sa arunci cu maro in bietii oameni si n-ai iesit cu o lopata ca Boc si apoi sa crezi ca cineva te mai crede pe cuvant.
Roman lenes asa cum sunt, prost ca un vierme si ciumpalac de seara am decis ca ar fi bine sa dau o mana de ajutor celor care au nevoie de o lopata in plus la datul zapezii. Ce faci in acest caz? Suni prieteni faci 50/50 cu tovarasul de scara si te imbeti ca porcul sau intrebi publicul. Publicul meu e prea mic si incult deci nu stie. 50/50 nu beau de fel iar de sunat un prieten tocmai ma sunase el. Fix de la verzii care asuda acum la munca zapezii cu Inima lui Stalin(lopata dubla pentru neinitiati). Il intreb ca tot romanu:
- Bai tovarase, daca vreau sa ma fac voluntar la voi sau in alta parta si sa merg la sinistratii aia sa le dau zapada de pe ulita, se poate? Stii ceva?
- Da stiu! Stai dracu acasa. Ce-ai? Nu ti-e bine?
- Pai vreau sa ajut si eu cu brandul meu de fierar.
- Ntttt!
- Mancarea te intereseaza. Unde dormi te intereseaza. Si transportul pana acolo si invers la fel te intereseaza.

- Multumesc frati-miu! Hai sa vorbim de femei. Ce mai face ma-ta?


In Romania nici voluntariat legal nu se mai poate face. Trebuie sa incerc niste voluntariat "la negru" pentru sinistrati. Nu m-am dus la armata cu arcanul. Acum ma rog eu de ei si nu vor. MI are probleme de la antrenamentul Garcilor. Dictonul lor: Orice cetatean este un posibil infractor. Le-o fi frica ca le fur lopetile sau si mai rau...zapada!

Sa traim bine!


Update:
Iar ma citeste careva din Libia. Din Siria si Iran nimeni?

3 comentarii:

  1. No sa stii ca inca de expresia "voluntariat la negru", nu m-am lovit :))) Ai scos o vorba de zile mari. Auzi la el- voluntariat la negru :))))
    La noi ninge o gramada da' macar iasa oamenii cu lopetile si tot la doua-trei ore curata trotuarele. Ca drumurile-s in sarcina primariei si... e o singura masina disponibila la tot orasul :))) Deci noi ingramadim zapada pe spatiul "verde" dintre blocuri si ghinionistii care au masini si tre' sa mearga cu ele la munca, intai si le dezgroapa de sub nameti apoi batatoresc stratul de zapada de pe sosele ajutand astfel primaria.:))
    E de spaima, mai Testo ce se intampla in tara asta. Organizarea-i sublima insa lipseste cu desavarsire. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si viitorii demnitarii ce fac ?
    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Sebastian-Lazaroiu-Crin-Antonescu-voyeur_0_646135784.html

    RăspundețiȘtergere