duminică, 26 februarie 2012

No comment

..de fapt, ce mai poate fi comentat?

7 comentarii:

  1. As vrea sa fac un comentariu asupra autorului acestui blog, nu asupra materialului de mai sus ( desi imi place acest material pt.ca este bine documentat; am gasit lucruri noi care certifica pozitia omenirii pe harta timpului...). Scuza-ma, nu doresc sa te jignesc, ci doar sa-ti stimulez curiozitatea, care este pt.tine ca si o profesie, sau ca o boala incurabila, dupa cum tu singur ai vorbit desre tine...Lucrurile de care se ocupa materialul publicat de tine se gasesc scrise cu mii de ani inainte ca ele sa se produca sau macar sa fie intuite in istoria omenirii, in chiar acea carte despre care tu afirmi ("in nici un caz aia neagra cu un plus pe ea!") ca nu ai dori sa o citesti.
    Ce e mai curios e ca acestea au si o continuare si chiar un final pentru unii( curiosi dar si interesati)- fericit, iar pt.altii( mai putin curiosi si lipsiti de interes)-tragic.
    E bine ca sa ne folosim curiozitatea...si sa o folosim bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.Jignirile documentate:Fa-ma sa mi se faca dor de tine sau Vreau sa stiu cum arati de la spate, imi arata niste neroni care muncesc. Alte metode foarte cunoscute doar ma fac sa trec comentariul la spam. Nici o critica sau jignire de bun simt nu ma deranjeaza. Orice sut in fund e un pas inainte...sau cel putin au asa o vad. Doar ca sutul sa nu fie cu bombeu de fier si "din greseala" sa-mi nimereasca dintii.
      2. NU stiu cu cate mii de ani au fost scrise inainte, stiind deja ca lumea biblica are doar 6000 de ani. Eu nu le vad ca fiind prorociri ci ca program de urmat pentru ca s-a dovedit de prea multe ori ca vechimea omenirii are peste 15.000 ani. Asa ca...
      3. NU neg spiritualitatea ci neg teismul. Probabil ca o sa mai pun intrebarile astea de vreo 3598235298 ori pana pricep atatia cat eu pot duce: De ce dumnezeul evreilor decide cine si cand trebuie sa moara daca eu am liberul arbitru? De ce altcineva trebuie sa decida pentru mine daca eu am dreptul divin de a alege? De ce a trebuit sa moara foarte multi oameni in biblie(inclusiv copii si bebelusi) pentru libertatea evreilor? De ce goyimii nu sunt considerat oameni?
      Aboda Zara 26b: „Chiar şi cei mai buni dintre goyimi trebuie omorîţi.“
      http://ide4ortodox.blogspot.com/2011/04/citate-diabolice-din-talmudul-evreiesc.html
      Un zeu partinitor nu e zeul meu. God bless America si evreii sunt poporul ales, nu ma reprezinta. Eu sunt roman si vreau sa am biblia cu legile lui Zamolxe. Vreau sa aleg. Vreau liberul arbitru corect si nu liberul arbitru de a alege intre crestin indoctrinat si ateu satanist(cum mi s-a mai spus de altfel). N-am inteles logica aluia dar in fine. Hai sa nu divagam.;)
      4.Continuarea de care ai mentionat(prefer persoana a 2a si sper sa nu ating vreun punct sensibil)este cu final doar pentru unii si probabil ar fi de preferat sa se deschida ochii lumii in ce priveste acei unii. Unii vor exista clar(nu si eu), nu pentru ca eu nu cred in sfanta treime ci pentru ca sunt goyim. Daca biblia e adevarata si Isus a fost evreu, de ce evreii nu cred in el? Il prefera pe Moise? Oare nu ar trebui sa apara niste intrebari de logica in aceasta privinta?
      5. Am citit-o din scoarta in scoarta si consider ca o stiu mai bine decat 80 % din populatia tari. Nu o stiu pe de rost dar am inteles probabil prea multe incat sa o mai cred orbeste. Poate gresesc, poate nu, dar e decizia mea si as prefera sa fie respectata la fel cum si eu respect oamenii si decizile lor. Nu imi plac ideile dar asta nu inseamna ca nu imi plac oamenii. Combat idei si nu oameni. Cred si sper sa am parte de
      Mat.7:2 si acelor care cred ca imi vor binele sa li se dea Mat.7:22, 23. Sîc!
      6.http://en.wikipedia.org/wiki/Golem Despre puterea cuvintelor.

      Cel mai tare ma seaca superioritatea crestinilor cu care trateaza un aborigen sau asa zis primitiv care nu a cunoscut in viata lui suferinta si durerea. Domne sunt niste primitivi! Noi stim calea, restul sunt salbatici. Ete ca salbaticii aia nu cunosc si nici nu au cunoscut crima, alcolismul, pacatul, lenea, avaritia, desfraul, etc. Niste primitivi desigur! Aborigeni Australiei, nativii Americilor, bosimanii, etc.

      M-am departat de la subiect cu ani lumina dar sa zicem ca purtam un dialog.

      Ștergere
  2. Daca imi permiti sa iti raspund...Au fost intrebari asemanantoare care m-au macinat si pe mine; si nu numai...si pe multi altii. De aceea, am cautat raspuns pentru ca STIU din experienta ( din viata traita de mine) cat de BUN si DREPT este Dumnezeu...asa ca mi-am zis ca ceva nu inteleg eu din aceste istorii. Daca doresti un fragment din raspunsul pe care eu l-am primit, te sfatuiesc sa urmaresti un video: http://www.youtube.com/watch?v=m2T0l8tVhjI. Se intituleaza: "Din sferele justitiei lui Dumnezeu" si apartine pastorului Nicu Butoi. M-as bucura mult sa il vezi, mie mi-a indepartat multe semne de intrebare...
    Imi pare rau daca mesajul meu anterior a provocat putina nemultumire in sufletul tau: nu iti sunt dusman, nu avem nimic de impartit, ci putem incerca impreuna sa gasim raspunsuri si sa ne apropiem de tinta acestei vieti.
    Sper ca nu te superi daca am facut public acest material pe marginea caruia a inceput discutia noastra, in Facebook.

    RăspundețiȘtergere
  3. Offff.. daca nu incercai sa-mi vinzi adventismul probabil ca ramaneam in relatii bune. Ai incercat sa vii cu un pahar cu apa fara sa-mi spui ca ai pus si cateva picaturi de stricnina. NU e deloc kosher. Mesajul anterior nu mi-a provocat deloc nemultumire. Asta asa ca sa stabilim de la bun inceput. Pentru link iti multumesc printr-o recomandare: http://mizantropescu.blogspot.com/2012/01/poveste-pentru-copii-prosti-astazi-din.html
    NU imi esti dusman. Inca! Dar incepi sa imi povestesti despre dumnezeu. Credeam ca am fost clar despre teism. Nu ma intereseaza dumnezero. Daca exista, imi raspundea. Numai asa sa-mi dea peste nas.Sunt prea mis pentru el. Atunci nu merita atentia unei furnici ca mine. Punct.
    In schimb avem ceva de impartit. Lumea, societatea, institutile, etc. IMpreuna cu siguranta nu putem gasi un raspuns. " in mod sigur. Unul al tau al unul, al meu dar consens ma indoiesc. Ce conteaza ce parere am despre facerea publica a dialogului nostru. Oricum nu m-ai intrebat in prealabil asa ca...nu am decat sa-ti multumesc pentru reclama intre religiosi. Ca fapt divers si pentru somnul linistit al multora ca spun ca sa pricepeti. Am destui prieteni preoti, fosti preoti(ambii ortodocsi cre(s)tini), mormoni, catolici, protestanti, musulmani, la dracu..si un iezuit, dar nimeni nu ma intreaba de religie. Ramanem prieten pana la religie. Eu am inteles ca asa ceva nu se poate discuta cu ei despre dumnezero, allah sau Confucius iar ei au inteles ca nu pot discuta cu mine teismul. Suntem totusi prieteni si ne ajutam ca niste oameni de bine indiferent de religie. Cand in schimb vii cu vrajeala de litera cartii, iti tai macaroana.
    Chiar ma intrebam cine se uita la mine de pe feisbuc. Multumesc si sa-ti dea Dumnezeu sanatate. Uite ca nu sunt nici insensibil sau nihilist uracios fata de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe langa faptul ca intr-adevar nu avem nimic de impartit, eu nu am nimic de ascuns, adica daca ti-am scris ceva, ti-am scris pentru ca intr-adevar TE IUBESTE (EL), iar iubirea ADEVARATA nu e deloc stricnina intr-un pahar cu apa, nici macar intr-un ocean.
    Eu nu stiu ( poate tu, da ) care e sensul vietii, daca...
    Iar daca tu ti-ai da viata pentru mine, te-as crede si pe tine ca ma iubesti...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba avem de impartit multe dar nu vrei sa recunosti.Nimeni de pe lumea asta nu are sufletul curat la fel cum nici tu afirmi ca nu ai nimic de ascuns. Tu, Adriana Mi-ai scris pentru ca dumnezero ma iubeste? Ori ai scapat de la vreun sanatoriu ori nu mai vorbesti limba romana corect. Ceva trebuie sa fie. Iubire adevarata? Ai auzit dragoste cu de-a sila? Probabil ca ti-e necunoscut acest concept. De fapt sigur ti-e necunoscut. O dai din cola-n fanta si din fanta-n sprite cu mine. n-am zis ca detin vreun secret universal valabil si adevar suprem. Este doar parere mea. Daca eu sunt o oaie pierduta de turma nu e oare normal ca tocmai tu sa-ti dai viata pentru mine? Incearca sa folosesti ratiunea de om normal si nu argumente de conditionare. Ce va mai place sa scoateti castanele din foc cu mana altuia.
    PS. Te rog sa nu-mi mai dai atentie de azi inainte. Mi-ai da dovada de mare iubire daca nu mai pui comentarii pe blogul meu. M-ai scuti sa ma mai muncesc sa te pun in spam. Am inteles mesajul tau, tu in schimb, ii dai inainte ca surda pe mormant. Buen Camino si cand ajungi la Atlantic arata-mi adevarata ta iubire fata de mine. Pui mainile impreuna si faci fleosc in apa. Pana la fund si spui Avem Marie, Tatal nostru-n podu vostru si crezul. Toate de 3 ori. Amin!
    PPS. Voi astia evlaviosii(brainwashed adica) credeti ca ateii sunt niste retarzi. Am citit mai multa religie decat orice habotnic datator cu caramida-n piept. Tu de cate ori ai citit Coranul sau Baghavad gita. Nici macar Ramayana? E ca si cum ai bea doar apa si nu stii cum e un Old Boat. Ca tot e spaniol. Sic!

    RăspundețiȘtergere
  6. România Profundă: Scrisoare către Romania

    Vino la Înviere cu tricolorul!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KrMjSGHA_D8

    A mai rămas foarte puţin până la cea mai mare sărbătoare creştină. Totul începe în noaptea Învierii, a Învierii Neamului, când fie ne vom găsi puterea să ne vindecăm împreună ca o naţiune, fie ne vom prăbuşi cu fiecare decizie pe care alţii o iau în locul nostru, pentru noi, în fiecare zi, cu fiecare alegere, unul câte unul, până când vom fi terminaţi.

    Naţiune română, trăim în Iadul robiei în momentul de faţă şi avem de ales: putem rămâne aici să ne plecăm în continuare capul în faţa celor care ne înstrăinează ţara sau putem să spunem: „Ajunge! România e vie! Suntem, existăm ca naţiune şi nu ne puteţi pune botniţă!"

    A venit momentul să ne luptăm şi să găsim drumul spre Lumină, să ieşim din acest Iad în care suntem forţaţi să trăim. Să acţionăm la timpul potrivit! La locul potrivit! Nimeni altcineva nu o va face în locul nostru! România trebuie să învie! Nu mai vrem DOAR o schimbare! E nevoie să ne trezim şi să facem ceva!

    În noaptea de Înviere Romania renaşte! Ia cu tine la Înviere tricolorul în orice formă: drapel, banderolă, steguleţ, insignă, ca prim simbol grăitor al rezistenţei mute pe care o opunem celor care ne dezbină, celor care ne-au asmuţit unii împotriva altora, celor care ne-au îndemnat să ne căutăm peste hotare o viaţa mai bună.

    Am făcut toate greşelile pe care o naţiune le putea face. Am vândut totul pe nimic. Am cheltuit mult peste cât ne puteam permite, ne vine să credem sau nu. Ne-am amăgit că ne putem cumpăra libertatea până cănd preţul a devenit libertatea însăşi. Libertatea NU poate fi cumpărată! Ne-am înstrăinat unii de alţii şi am închis ochii prea des atunci când nu trebuia. Iar în ultima vreme, nici nu mai avem curajul să ne uitam la ce am ajuns.

    În orice luptă câştigă cel care este dispus să se sacrifice pentru ceea ce luptă! România Profundă va reînvia pentru că suntem dispuşi să luptăm şi să ne sacrificăm pentru copiii şi nepoţii noştri, pentru viitorul nostru, pentru viitorul acestei naţiuni! Pentru că, până la urmă, a alege înseamnă să afirmi ceea ce crezi! Nimeni nu o poate face în locul nostru!

    Uitaţi-vă în jur, la cei de lângă voi, şi sigur veţi descoperi pe cineva care să se alăture cauzei trezirii conştiinţei româneşti fiindcă ştie că numai împreună vom reuşi! Acesta este spiritul unei naţiuni! În Noaptea de Înviere, fie ne vindecăm ca o naţiune, fie vom dispărea ca nişte indivizi oarecare! Este momentul, România! Vino la Înviere cu tricolorul! Asta înseamnă să faci o alegere! În Noaptea de Înviere România Profunda renaşte! Şi tu trebuie să fii acolo!

    Romania Profundă
    noi toţi cei care încă mai credem în valorile şi tradiţiile profund româneşti.

    RăspundețiȘtergere