duminică, 11 martie 2012

Ce altceva imi doresc

Nu sustin vomitatura lu' ala cu armata obligatorie sub nici o forma; cer altceva!

Dupa cum probabil ati observat, am adaugat in lista blogurilor pe care le citesc(nu sunt singurele)zilnic, 2 care propovaduiesc arma. Nu e intamplator nimic pentru ca sunt fan desi am efitat la mare meserie armata obligatorie. Cunosc destui care au ramas marcati pe viata din cauza unor dementi din cadrul ei. Asa ca am decis sa ma folosesc de orice parghie posibila de a nu ajunge la Cucuietii din deal pentru a fi o carpa de sters cazarma. Pentru aia cu gura mare le spun ca stiu foarte bine ce inseamna sa speli veceuri si toalete pline de maro uscat de ani de zile. Stiu ce inseamna umilinta pentru ca asta e armata si indiferent ce supne careva am si eu sursele mele de incredere. Armata obligatorie(sa fie clar!)e cea mai eficienta metoda de inalbire a materiei cenusii. Alb ca laptele ajunge creierul soldatelului si a primelor grade. NU mintiti ca nu e asa!
Stiu ce inseamna foamea de 3 zile si stiu ce inseamna lipsurile pentru ca deh..sunt roman.
Mi-ar placea totusi ca armata sa ramana la fel de facultativa dar cum scria si in alt articol al blogului Resboiu, sa se activeze niste (f)actiuni de educare a populatiei in spiritul armatei. Pentru ca eu(Gigi Namol) n-am facut armata, nu am voie sa tin nici macar un percutor in mana(fara celelalte parti desigur) desi in caz de situatie maro probabil ca reusesc sa ma stercor prin 3 pasuri sau 2 culmi. Da! Mi-ar fi placut sa fiu la vanatori de munte pentru ca iubesc muntele si nu la iepuri de camp sau si mai rau companie spate. Drept dovada am invatat tot ce stiu pe carari de munte.
As vrea sa se dea o lege si sa fie obligatoriu ca fiecare barbat(nu orice posesor de penis) sa faca o pregatire fara obiectul muncii, adica arma. Teoretic orice om al unei tari trebuie sa stie ce este de facut cand "Shit hit the fan". Nu ma intereseaza sa tin echipament de trosnit. Daca vroiam asta ma duceam la vecinii ucrainieni. Vreau educatie pentru populatie pentru ca trebe. Stiu ca nu sunt bani si nici fonduri pentru ceva la nivel national dar macar unitatile de pompieri sa faca educatie la o amunita perioada zonei in care se afla. Stiu ca e de bun simt dar prostia creste in mod vertiginos prin tara asta. MI-ar placea sa vad cercetasii ca pe vremuri. Sa vad dedicatie de la tinerii ofiteri catre predare stiintifica viitorilor doritor de arme si cariera militara. Nu metodologia actuala in care dupa ce pasesti peste prag sa simti: Bine ai venit, ca p**a ai belit. Vreau sa vad implicare. Vreau sa vad reviste cu articole despre armata romana. NU sa caut eu pe net cat de smechera e armata romana si sa ma uit pe iutub la 3 blindate ruginite puse intr-un videoclip de denigrare. Mi-ar placea sa scoata MApn cataloage cu arme, baionete, uniforme de-a lungul anilor. Da' lasa ca dam bani pe carti din afara. Banii romanilor nu sunt buni pentru MApn.
MAPN!!!! Egzista bushcrafteri si "survivori" care ar da o groaza de bani pe poze lucioase despre baionete si echipamente. Nu mai spun de echipament. Bocanci, sosete, camasi. Nu vrem vestoane si petlite(stele de general). Vrem sa stim ca stiti de noi si ca va puteti baza pe unii civili. Ce maro sa mai spun?
SSI se audeeee?
Vrem carti si povesti despre eroii neamului in poze frumoase si nu gandaci trasi in plastic. Vrem aeromodele si navomodele romanesti. Vrem carti despre istorii nu foarte cunoscute. Pot incepe cu cartea monumentelor care se vor construi eroilor din razboiul 2 mondial pentru ca oricum nu avem monumente care sa ii mentioneze. Nu aveam voie ca era pozna si nu ne lasau rusii. Cacamericanii ne lasa? ...huh?
Vreau sa cumpar carti, reviste, poze, emisii de timbre si guma cu surprize cu soldati romani, senilate, TR85 si TAB-uri. Daca eu stiu nu inseamna ca si pustiu' de la 5 stie. Probabil o sa plece in pribegie dupa capsuni.
Vreau sa citesc despre organizarea dacilor in luptele lor. Nu aia etnica si de muzica folclorica ci aia militara pentru ca orice prost din Romania trebuie sa stie o boaba de tehnica si sa nu crape ca furnicile sub bocanc cand se supara careva strain.
Asta vreau sa vad. Atat.

Gata...mi-a trecut nationalismul ca l-am vazut pe Chiorete si m-a lasat flasc.
La minte bai....

PS. Revin cu o reanuntare. Nu sustin si nu pledez pentur nici o obligativitate a poporului fata de armata. Armata are obligatii fata de popor iar armata obligatorie trebuie sa ramana asa cum este astazi. Adica nu se face. NU predic pentru readucerea ei pentru ca au mutilat fizic si psihic multi romani care probabil ar fi facut mult mai bine altceva in timpul ala. Pentru tara desigur. Sa nu-mi aud vorbe mai tarziu. Luati literea cu litera fiecare fraza. Fara intelesuri scunse!

Un comentariu:

  1. Retarzii lovesc din nou:

    http://news.yahoo.com/american-opens-fire-afghan-villagers-kills-16-215211601.html

    RăspundețiȘtergere