marți, 24 aprilie 2012

Fuck the system & Psihologie

NU stiu cum sunt altii cand vine vorba de anumite aspecte ale trcutului sau ale viitorului lor dar pe mine incepe sa ma manince pielea cand ma gandesc prin cate situatii de kkt maro am trecut doar din cauza unor indivizi indoctrinati de sistemul civilizatiei actuale. Printre diversele persoane si personaje din drumul vietii mele am cunoscut si psihologi. Ma voi lua de ei si de meseria lor doar asa de-al dracu ce sunt si mai ales pentru ca pot. IN mintea mea mica psihologii(in special terapeutii) intra in categoria mincinosi fara sutana. Adica tot un drac. Desi ambele categorii sunt experte in manipulare, fiecare are metoda sa de a rastalmaci situatile.

Popa merge asa:
1. Daca e vina altei persoane, tu, credinciosul trebuie sa-l ierti. Daca nu o faci tu, oricum o va face dumnezero. Acum...de ce mama dracului sa-l mai iert eu daca oricum nu conteaza ce fac eu?
2. Daca e vina ta intr-o situatie de rahat oricum ti se iarta dar neaparat trebuie sa platesti legal fapta. Chiar daca n-aveai ce manca iar popa e ghiftuit cu orice este in afara postului in orice perioada din an. Pai pana la urma unde e iertarea?
3. Daca situatia e de asa natura incat nimeni nu e de vina ci doar lumea automat trebuie sa ierti ca oricum dumnezero le iarta la sfarsitul timpului. Cand o sa vina nota de plata pe lumea ailalta probabil o sa-i iert. Pana atunci...razbunare! Oricum au trecum multe zeci de mii de ani de cand exista oamenii iar dumnezero ori face recensamantul faptelor lor anual ori e o mare minciuna. Eu o cred pe a doua

Modus operandi Psiholog terapeut:
1. Daca e vina altei persoane oricum trebuie sa o ierti pentru ca tu trebuie sa mergi mai departe si nu ala. Ce conteaza ca ai dreptate si ca sistemul de gandire e scrantit. Tu ai nevoie(sau trebuie, dupa caz)sa ierti chiar daca ala ti-a tras-o de ai ramas pe drumuri in curu' gol. Daca nu faci asa esti frustrat.
2. Daca e vina ta intr-o alta situatie trebuie sa te ierti ca ai fost dobitoc. Numai ca trebuie sa si gandesti ca poti face rau iar asta cere minte multa. Si nimeni nu-ti spune asta.
3. Daca situatia e de asa natura incat nimeni nu e de vina ci doar lumea, automat trebuie sa ierti pentru ca ce e de facut? Doar nu o sa incepi sa-ti faci tu dreptate de unul singur. NU????

Exercitii de gandire:
1 Daca e cineva e de vina trebuie sa plateasca. Punct. De la presedinte si rege pana la opinca. Ori e lege divina ori nu. Daca e problema statului laic se pare ca sistemul e fucked up si deci cineva trebuie sa plateasca pentur asta. Exact cine calca stramb nu prostimea. Ca pulimea nu face nimic(de frica, inertie, lipsa de bani, etc.) e alta poveste.
2. Daca eu sunt de vina pentru orice cacat pe care il fac altora inseamna ca trebuie sa platesc. Cu varf si indesat pentru ca oricarei legi umane si rationale cineva trebuie sa plateasca. Realitatea e alta.

Eu inteleg ca intr-o societate poate exista ordine dar pana acum am vazut doar Ordo ab Chao care paradoxal sau nu are aparenta unei ordini dar in realitate este doar chao la nivelul de unde sunt eu. Poate daca ma nasteam mai elevat cu 32 de nivele pe scara masonilor....era alta treaba. Dar nu e!

Eu ma duc spre polizor unde am lasat cateva macete tocite. Voi faceti ce vreti.

PS. Dati si voi cate un email sa nu uit sa-mi iau Xanax-ul.

2 comentarii:

  1. Bine ca mi-ai amintit sa-mi ascut si eu kukri-ul :D Doar n-ai impresia ca o sa te distrezi de unul singur atunci cand o fi cazu'
    Intr-un ton serios acum, chestia cu plata e una extrem de justa. Am gresit, platesc. Chestia urata e ca de platit platesc acum doar cei mici si neinsemnati pe scara sociala. Cei mari dau o spaga si tot pe spinarea celor mici pica nasulia.
    Iar chestia aia cu 32 de trepte... eee... frate, era nevoie sa fii facut din alt aluat, nu sa ai coloana vertebrala ca acum. Si sange, daca n-ai avut sansa la niscaiva sange albastru...aliluia! Da' poate om avea ocazia sa vedem ce culoare are sangele lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea sa am si eu placerea de a face niste baitza ca madam Elizabeth Báthory in sangrele lor de nasoi. Ma tem ca o sa ies doar ca negrul din marea rosie. Doar ud!

      Ștergere