miercuri, 18 aprilie 2012

Pasiune veche

Desi citesc destul de multe(cred eu...) bloguri si site-uri despre natura si traditie in cultivarea halelii am decis sa imi adaug un alt blog in lista de citit. Imi place. NU cum e structurat si nici ce culoare are. Imi place ce se gaseste in el. Am gasit in el ce nu am gasit in alte locuri.
Adresa e asta: http://www.permacultura.ro/
Mie imi place pentru informatile fara brizbrizuri si fara prea multa suflare in coor...sau supt in fata lui. Dupa caz.
Scurt si clar.

Un articol din blogroll-ul celui de mai sus:
Se spune ca, intr-o padure, izbucnise un incendiu devastator si o pasare Colibri tot aducea apa in cioc, ca sa stinga focul. Toate celelalte animale, innebunite de spaima, fugeau care încotro, pe unde nimereau. Pasarea Colibri continua, insa, sa care apa cu ciocul.

Un tigru, constient de zadarnicia demersului, ii atrase atentia: „Esti nebuna? Tu crezi ca poti sa stingi focul asta imens, cu stropul de apa pe care-l aduci tu?”

Pasarea Colibri ii raspunse: „Eu imi fac partea mea...
Sursa:http://impaduririilegale.blogspot.com/2011/05/poveste-amerindiana.html
Daca ne-am face toti doar treaba noastra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu