miercuri, 25 aprilie 2012

Să înjurăm corect!

Unul din cele mai frumoase articole ever. Cu stil si delicatete romaneasca. Link-ul original este in titlu.

Să înjurăm corect!

Cu ajutorul inestimabil al Alinei şi al Luciei, care au răspuns prompt la apelul meu pe FB, suntem acum în măsură să vă prezentăm înjurături româneşti – not new, da’ în mod sigur improved, cel puţin din punct de vedere ortografic. (Diacritica fiind mai puţin pudică decât gramaticile canonice.)

Futu-i (mama mă-sii)
Futu-ţi…
Futu-te-n...
Futu-vă… / Futu-vă-n…
Fute-m-aş… – inversiune de la condiţionalul m-aş fute.


Restul aici

2 comentarii:

  1. Io folosesc si traditionalul "sa ma autofut!" - in general cand ma bantuie cate-o perplexitate de-aia de ma lasa in pozitie de drepti ca la cazarma. Un fel de culme a perplexitatii , alt fel de a spune ca o anumita situatie m-a dat pe spate.Are si o rezonanta cazona cu care mai rezonez uneori (din nefericire) ;))
    Testo, baga-ma si pe mine add pe Fb daca tot ai cont p'acolo. Chiar daca eu folosesc FB mai rar... Editează fotografia de profil
    Shinobi Haiku - asta-i id-ul meu pe-ac'lo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre Shino..nu am dastea. Nu citishi in pagina "Despre"? IN plus, datele mele le are Goagle; le mai dau si lu' zaharberg ala? Sa le cumpere de la goagal.
    PS. Trebuie sa gasim raspunsul pentru problema aruncata de tine pe forum. Vezi ca ai o noua abordare pseudostiintifica.

    RăspundețiȘtergere