luni, 9 aprilie 2012

Vreau sa invat

Pentru ca informatia inseamna putere, vreau sa invat niste lucruri pe care, din pacate, nu le pot gasi nicaieri. NU stiu daca exista carti(probabil nu am cautat indeajuns de mult timp sau unde trebuie) despre ce vreau eu sa invat dar cel mai bine este sa intreb gasca.
Ma intereseaza studii despre capacitatile si anumite proprietati ale unor... "pietre". Mai precis, granit, marmura si cuart. Toate cele 3 au niste proprietati electrice. In afara de cuart care genereaza curent sub presiune nu mai stiu mare lucru. Despre celelalte 2 nu am gasit nimic. Sunt curios daca s-au facut studii despre aceste 2 roci in domeniul proprietatilor lor electrice si magnetice.
Stiu ca, "cere si ti se va da" are efect. Asa ca va intreb:
Unde pot gasi studii despre caracteristicile si proprietatile celor 2 roci. Granitul(de orice fel) si marmura.
???


PS. Incercat sa nu ma trimiteti la muzeul de geologie caci m-am lamurit cat de buni sunt specilistii de acolo spunadu-mi ca nu se gasesc anumite roci si cristale in Romania. Daca eu le-am am culese din Romania e clar cat stiu aia carte. Cand le-am spus ca am gasit asa ceva, m-au invitat afara din muzeu. Sunt oricum un habarnist dar nu sunt deloc prost.

PPS. Daca gasesc cel putin o lucrare despre capacitatea electrica a granitului va spun care este studiul meu. ;) Cros mi hart and houp tu dai.

Multumesc.

Un comentariu:

  1. Nenea asta e pasionat de pietre. Merita sa-l intrebi, poate stie ceva http://fosile.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere