vineri, 25 mai 2012

Razboi cu inamici imaginari

Am reusit sa vad si eu Avengers. Logic ca nu am fost la cinema pentru ca sunt chitros cand vine vorba de a da bani sa stau cu scuipatorii de seminte in aceeasi camera. IN plus nici nu-mi vars continutul stomacal pe tapiseria scaunelor cand vad ce degenerati ajung sa-mi respire mie aerul. In fine...
Vad filmul si pe langa faptul ca a fost un fel de Transformers execrabil am vazut(iar) tendinta holiudului de a arunca teoria ca pamantul este invadat de ET. Astia sunt razboinici. De altfel idiotii dracului nu au facut nici un film care sa puna pe cearsaful de cinema niste omuleti verzi sau robotei foarte logici si pasnici. Mereu sunt razboinici.
Dupa WWII erau rusii. Dupa 89 erau arabii iar acum sunt extraterestrii. Basca, pe scoala de la discoverica mai si spun ca se pregatesc pentur un atac extraterestru si asta inseamna ca niste foarte multi bani trebuiesc investiti in armament de calitate(presupun ca nu vorbesc de prastii) si capacitate mare de neutralizare a ciudatilor. CUm mintea mea creata ma duce de-a lungul firelor de gandire, am impresia ca orice e nasol pentru aia e clar nasol si pentru oameni iar daca se cauta o arma smechera contra alienilor ma indoiesc ca o vor folosi pe cine vor ei sa credem noi.
La fel cum se recrutau la inceputul secolului trecut cu benzile desenate asa se astazi se recruteaza astazi cu ajutorul filmelor.
X-men, avengers, Hulk, Iron man, capitanul cacamerica, agenta Vaduva Neagra Romanov(ce nume i-au dat!) si restul de echipa cu chilotii peste colanti si capa fac echipa sa salveze pamantul. Adica femelii, frigida si frustratii geniali sunt salvarea pamantului. Sa nu uit si miliardarul mare mahar ciufut, increzut, nesimtit si cioban. Eu cred ca ii avem pe toti astia:
Ciobanul miliardar nu mai are nevoie de prezentare.
Capitanul burlac Botezatu'
Hulk genialul si expert in fizica atomica, Marean Vanghelie,
wolverine Mazare si eventual sexy braileanca super spioana de mare clasa.
Nu inteleg cum de nu ii batem pe toti cu looserii avengerii astia.

Avem echipa, avem valoare...

4 comentarii:

  1. Delicios spus. Deja ai un stil format de a spune lucrurilor pe nume.
    Faza cu alienii astia... e destul de dubioasa daca stau sa ma gandesc nu doar la teoriile lui Danicken ci si la ce mai zice Sitchin- plus fotografiile netrucate de care se ocupa paleoastronautica.Bine... n-am evidente concrete dar mi se pare greu de crezut sa fim singura planeta locuita din univers. E posibil sa existe si alte civilizatii, poate mult mai avansate decat noi. Inclin insa sa cred ca ar fi pacifiste. Inclin spre ideea ca, cu cat o rasa e mai avansata dpdv intelectual, cu atat scade instinctul razboinic. Inteligenta realizeaza ca razboiul distruge viata (indifernet de forma) si are inclinatii pacifiste.
    Acum ca americanii lanseaza blitzkrieg-uri si brainstorminguri ca sa induca anumite inclinatii... e alta poveste. Dar le observi bine si relaizez ca nu sunt singurul care(macar)le percepe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu cred ca suntem singuri in imensitatea asta numita univers. Ca nu am dovezi clare e alta poveste dar totusi sfideaza logica de orice sursa. Umana sau extraterestra. La un numar de miliarde de planete la fel ca pamantul, doar noi sa fim singurele fiinte constiente si rationale...este imposibil de ingurgitat. Creatorii Star Trek-ului nu au fost idioti de au adus in discutie vulcanienii. Nici nu mai zic de alte rase superioare. Pe de alta parte inclinatile unora catre razboaie imaginare sunt fantastice. Sun Tzu o spune clar ca regula de baza a oricarui razboi este minciuna si deceptia. Totusi trebuie sa nu uitam ca lumea est eplina de idioti catalogati psihologic rationali si artizani iar nu idealisti. Daca lumea era condusa de Platon probabil era alta poveste dar realitatea este la fel de iluzorie ca si visul din fiecare noapte. Caci din vis ne trezim ca sa intram in altul mai dureros si sa realizam ca toata existenta noastra este bazata pe alternanta dintre cele 2. Una mai nasoala ca cealalta si ne bucuram cand scapam de fiecare din ele. Nestatornicie e numele nostru.

    RăspundețiȘtergere
  3. NU FI AIUREA:VINO SA VEZI :INTALNIRE DE GRADUL TREI "SAU "E.T."
    SI TERMINA CU FOBIA INVADATORILOR.
    TE ASTEPT

    RăspundețiȘtergere