duminică, 27 mai 2012

Unica solutie la mii de probleme

Stiu ca eu nu detin adevarul suprem in nici un domeniu pentru ca nu am nici un fel de calificare oficiala si in nici un caz diplomele sau titlurile care-mi dau "dreptul" de a emite judecati de valoare intr-o lume care cauta cu frenezie concepte puerile care pot da unui individ anumite puteri discretionare asupra celorlalti. Trebuie sa-mi cer scuze pentru ca nu am citit la timp ultima carte proaspat terminata, in care se spune foarte clar care este rolul nostru in cadrul lumii vii al pamantului. Cartea se numeste Meditatiunile lui Marcu Aureliu. Stim de foarte mult timp ca aroganta umanitatii ne arunca si mai jos in negura prostiei si ignorantei datorita conceptelor autoimpuse in urma legilor scrise.

Salvarea pamantului. George Carlin o spune cel mai bine. NIci nu are rost sa incerc eu ceva...



Daca totusi as merge pe ceva, as paria totul pe o singura carte. Impaduririle!
Emisii de CO2? Copacii rezolva.

Incalzire globala? Copacii racesc tot.
Ierni prea aspre? Copacii formeaza padurile care mentin o temperatura cat mai aproape de marginile tolerantei animale.
Veri prea calde? Copacii fac asta mult mai bine decat orice aer conditionat.
Alunecari de teren? Copacii rezolva tot.
Global chilling? Copacii rezolva singurei.
Prea multa radiatie UVA, UVB, UVC, WC? Copacii absorb destul de mult din spectrul luminos asa ca dragi oameni, singurul lucru pe care il putem face pentru noi este plantarea de copaci. Nu 2-3...sute ci miliarde.
Ploi prea multe? Padurile pot lua foarte multa apa si mentin temperatura constanta.
Prea putine ploi? Fara copaci, cine sa tina umezeala?
Prea multa poluare? Copacii filtreaza aerul, apa, pamantul, etc.

La orice problema complicata, intotdeaua exista o solutie simpla. NU ma credeti? Cititi-l pe Murphy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu