miercuri, 6 iunie 2012

Operativitate romaneasca

Stiu ca am zis de mai multe ori ca nu fac nici un fel de reclama indiferent daca ma platesc sau nu insa nu pot ramane mut (sau sa ma crizez ca niste cacamericani infecti cu drepturile lor de cumparatori)cand vad ca unii oameni se incapataneaza sa ramana cu capul pe umeri, mult bun simt si intotdeauna sa puna pe cel care da cu banul inaintea intereselor lor.
NU stiu cati dintre cititorii acestui colt de internet merg cu metroul prin Bucuresti si cu siguranta nu stiu cati din ei stiu despre promptitudinea celor care au "aruncat" niste automate pentru calatorii care vor sa guste un produs natural la ore cand hiper, super, mega, gigamarketurile sunt deja cu luminile stinse. Am luat ca orice om care vine acasa la ore deloc decente, saptamana trecuta , produsul acestor mici intreprinzatori. Cum sunt curios din fire, am apelat la cunostintele celor mai "batarni" din neam pentru a ma clarifica daca produsul lor e Za real Shit si nu facatura de scos ochii. Egzact cum intuiam, batarnii au confirmat autenticitatea produsului. Acum povestea de astazi de dupa ora 23.01:
Ma duc spre automatul de produs misto sa-mi refac stocul. Surpriza! Aparatul ma obliga sa-mi sucesc bancnota de 5 lei pe toate partile si intr-un final apoteotic alaturi de cateva ganduri nu tocmai curate, imi suge banii, caraie, bazaie, tuseste si baseste vreo 1-2 minute si ma lasa cu ochii-n soare. In tuburi cu Neon de fapt ca soarele a apus demult. Eu, cu mintea in safe mode incerc sa ma gandesc ce as putea face sa-mi iau alimentul sau macar banii inapoi. Ma uit bine si mai jos de butonul de rest(care nu da rest oricum) este o fituica cu un numar de telefon si lamurire. Probleme(Gogule?)cu aparatul? Sunati la: 07********. Sun. Raspunde o voce tinereasca si incearca sa rezolve prin telefon. NU reuseste. Promite ca ma suna in 2 minute. Ma suna in 1 minut si ceva. Imi promite ca maine la orice ora vine sa-mi aduca banii sau produsul. Eu ii zic ca pot pana in pranz. El zice bine. Oricand! Apoi ma intreaba daca poate sa imi aduca produsul sau banii in seara asta. Eu porc cum incep sa devin(si testez limitele unora) ii zic ca e mai bine astazi decat maine. Vorba aia. NU lasa pe maine ce poti face azi.
Rezultatul: Dupa 33 minute era in fata blocului meu cu produsul minune si cu pozitia ghiocelul incercand sa se scuze in toate felurile posibile de situatia asta. Eu incercat cu nesimtire la cote de Everest, raman prost cum unii inca incearca sa faca un ban cinstit fara sa jupoaie clientii si/sau sa ramana impasibili in fata reclamatilor.
NU stiu cine conduce mica afacere sau ce natie e(eu sper sa fie roman!)dar sa misti operatorul direct pe teren la usa ta cu produsul in dinti si eventual o mica despagubire, e mare lucru.
Astazi desi credeam ca nu gasesc nimic interesant de scris, le dedic acest articol cu speranta ca-i vor molipsi si pe altii cu celasi bun simt si calitate a servicilor in pofida orelor sau situatilor.
Felicitari! Pe mine m-au castigat de client fidel. Zilnic.

6 comentarii:

  1. Spune-ne si despre ce produs e vorba, daca tot i-ai laudat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o fac pentru ca o dau in reclama. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai tocmai asta-i si ideea : oamenii isi merita reclama ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Offff. Este vorba de un aliment care nu este indicat pentru adulti. E bine?
    Eu il folosesc la cafeaua de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU FI PARSIV TESTO !
      ZI NAIBII CA SA STIU DE CE SA MA FERESC CA SA NU O IAU RAZNA CA TINE !

      Ștergere
  5. ntz. NU spun ca trebuie sa fie multi asa ca mine. Vreau sa spun asa dastepti! ;)

    RăspundețiȘtergere