luni, 4 iunie 2012

Pregateala

Am momentnte cand imi vine sa-mi bag tot ce pot pe unde apuc pentru ca deja prostia este pe un postament cat casa poporului. 'oi mai scrie cand mi-oi mai aduce aminte ca am si loc de scris. Pana atunci...
..ma pregatesc de drum. De drumul facut de stramosii mei. Catre muntele nostru sacru. Catre lumea noastra interioara. Catre locul de intalnire al zeilor si al oamenilor. Catre piscul vietii si intelepciunea populara. Catre iubirea fara de arginti si de avutie materiala. Catre stramosii mei. Catre inaltimile sufletului uman si prin prapastile muntilor de unde ne tragem. Catre locatia noastra straveche.
Ma duc sa caut inteleptii neamului.

Plec intr-o zi cu soare la ora 10.01 anul asta.


Nu! Nu am de gand sa crap ci doar sa plec in lume asa ca nu trebuie sa-si faca cineva sperante desarte. Drac mort si rata inecata nu am vazut.
Am descoperit oameni. In adevaratul sens al cuvantului. Pentru impartaseala de experienta mai pot gasi 3-4 locuri. Somn pe tambal intre animalele salbatice.
Peste o luna. ;) La o alergatura de iapa pana crapa, de Shino...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu