miercuri, 22 august 2012

N-am gasit titlu

Am renuntat sa mai scriu "inutilitati" si sa mai vin si eu cu un alt titlu la fel de bun sau prost ca al altora. Nu inventez nimic pentru ca a fost inventat cu mult timp iaintea mea. Eminescu a spus-o foarte bine: Toate-s vechi si noua toate; Ce e rau si ce e bine.
Singura idee la care nu pot renunta este implicarea servicilor secrete in decizia de schimbare caci fara ele nimic nu se schimba. Ar fi chiar culmea sa reuseasca poporul roman(adica p*limea) sa schimbe ceva atat timp cat SRI-ul se ocupa de instigare la violenta si SIE se ocupa de paza ministrilor e clar ca juramantul lor a fost de forma si nu real. Desi juramantul este pentru tara si popor, eu inteleg ca poporul si statul(se subinteleg si se subtituie unul altuia)sunt de fapt conform cuvintelor lui Ludovic ruperii in paispe.
Raman la aceeasi parere. Fara implicarea servicilor secrete nu se face nimic. Si cand spun servicii secrete nu ma refer la forta bruta de interventie ci la cei din birouri si la creierele creatoare de ordine insa dupa cum am vazut din '89 incoa' este imposibil sa se schimbe ceva pentru ca tocmai cei care manuiesc franghiile sunt din servicii si in nici un caz basesti, uselisti sau garzile de fier forjat.
La fel cum Securitatea facea legile inainte de 89 la fel si acum. Tot ei fac legea dupa bunul plac ori este imposibil sa te caftesti cu cei care au cafteala in sange.
La concursurile Open cam rar(adica niciodata) se castiga de cei din categoria mica.
Poate doar la sah sau table.
Maktub

PS. Poate daca devenim toti spioni vom reusi sa dejucam planurile celor de teapa inventatorilor de 2 siunsfert.

2 comentarii:

  1. "Poate daca devenim toti spioni vom reusi sa dejucam planurile celor de teapa inventatorilor de 2 siunsfert."

    Ma gandeam si eu ca singura solutie pentru a scoate oamenilor din cap ideea "statului social" este sa luptam toti pentru un stat cat mai mare si sa lucram toti la stat. Dar am avut asta pana acum 22 de ani asa ca optiunea asta pica.

    RăspundețiȘtergere