joi, 13 decembrie 2012

21 decembrie

Vine vine....ziua mareeeee.... Si sa moara calu' daca ma misc din rutina mea zilnica. O sa fiu cu sapa pe plantatie si cel mai sigur cu un ceai negru intr-o mana si cu tigara in cealalta in timp ce ma uit la un videoclip cu Parazitii. Din pacate The D day nu vine cand vrem noi cum nici cai nu mor cand vor cainii. Asa ca dragilor nu stiu daca o sa mai apuc sa scriu ceva anu' asta. Revin cand am timp liber.Adica intre 21 dec. 2012 si 15 ianuarie. Probabil o sa fumez cate un Cohiba siglo 2 sau daca nu am destui bani ma reprofilez pe un Romeo si Julieta No.3 in fiecare zi de dupa sfarsitul Lumii asa cum o stim noi. Va doresc Apocalipsa fericita! La aia din supermarket-uri, nu la aia mayasa. Consider ca dupa tot antrenamentul meu pe munti si dormit in zapada cu sacul de dormit de vara am ajuns la concluzia ca e muuult mai dificil sa supravietuiesti in Carefour, Auchan sau Metro in perioada craciunului. Disclaimer: Antrenamentul meu de munte nu era pentru sfarsitul lumii. NU cumva sa credeti ca sunt vreun survivalist. Imi place placere sa plec departe de societatea umana. Antisocial da insa nu altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu