duminică, 16 decembrie 2012

Carpe diem

Pe langa faptul ca nu mai am timp ca acum un an(exceptand tampenia ca s-a scurtat timpul din 24h in 16h) adevarul e ca nici idei nu mai am. Devin prost. Da'..rau! Vad de toate injurul meu si nu-mi vine sa cred ca sunt posibile asemenea fapte, arogante si tupeu marsav. Prefer sa ma reprofilez pe a comenta idei si nu oameni pentru ca vorba aia...Oamenii mari discuta despre idei oameni mediocrii despre evenimente iar prostii discuta despre oameni. Cum eu ma cred un om dastept, idea de azi este originea omului. Stiu ca nu inventez apa calda si nici becul dar macar pun posibilitatile aici.

Omul se crede stapan peste Pamant insa nu a ajuns la aroganta de a vrea intreg universul. Inca se teme de ce este dincolo de granita sistemului solar desi nimic facut de om nu a ajuns acolo. Presupun ca e frica de necunoscut. Psihologia abisala bat-o vina.
 Omul exista si de cand leaga idei intre neuroni isi pune intrebari. Una din ele este: De unde venim? Sau cum am aparut pe pamant?

Exista destul de multe variante insa nici una nu acopera in totalitate problema. Sa dam drumul ideilor din cusca.
1. Am fost creati de dumnezero.
  Greu de crezut ca acest egoist ne da viata si apoi isi alege un popor ales. Mai apoi isi alege alt popor ales format la nivel inalt din aceiasi alesi initial. Cred ca are o mare problema de vedere si intelegere. Probabil are cataracta si Alzheimer  si uneori e surd. Eu vad creatia fix minciuna sfruntata. O vad si altii oricum.

2. Ne tragem din maimute. Pardon din primate! Si babuinul e maimuta dar nu e neam cu noi. E un fel de goyem pe langa cimpanzeu.
  a. Maimutele(nu primatele!) le freaca ridichea altor semeni doar de dragul de a-si chinui supusii dar nu ii obliga la actiuni impotriva altor semeni doar de dragul unei plantaii de bananieri cum nici in Coloseum nu ii arunca inarmati cu maciuci si nuci de cocos pentru a face circul in timp ce alte maimute maninca paine si....circ.
  b. Maimutele nu chinuie alte maimute in experimente de obedienta.
  c. Maimutele nu omoara din placere alte maimute.
  d. Maimutele prefera sa moara de foame decat sa chinuie sau sa omoare un seaman.
  e. Maimutele nu au agenda politica, foamete, razboiae, criminali in serie, alcool, droguri si curve. Nu au curve pe posetutze, masini, haine de blana, pantofi de firma si vuitoane. Si-o trag din placere, in Bonobo. De fapt toti cimpanzeii de acolo si-o trag in ordinea numerelor de pe tricou. Nimeni nu se supara.
  Este clar ca maimutele sunt mai evoluate moral decat oamenii si ca noi nu pe putem trage din ele. Poate ele din noi. Darwin!... ai mancat maro degeaba!

3. Am fost adusi aici de niste extraterestrii.
  a. Ne-au adus aici sa colonizam in locul lor planeta. Nu are sens. Nu spun mai multe ca nu ma opresc nici la sfarsitul lumii. Adica pe 21.
  b. Ne-au adus aici sa scape de noi. Daca eram asa de smecheri ii faceam. Deci nu e nici asta.
  c. Am fost adusi aici ca forta de munca. E valabil doar daca si ET-ii astia iau forma umana. Daca nu iau costumul uman e clar ca i-am matosit pe toti demult sau suntem prea prosti sa-i vedem. Eu nu cred asta. Prea e ca in lumea lui Alice si cartile de joc.
  d. Suntem urmasii unei forme extraterestre de viata. Pai daca e asa inseamna ca si noi suntem extraterestrii aia iar daca fratii nostrii vin pe 21 din varii motive e clar ca nu o sa fie rasbel ci doar ca in povestea oii ratacite sau a fratelui risipitor. Noi suntem fratele ala. Deci o sa fie banchet cu taiat de cirezi de vite si rauri de vin. Trai pe vatrai bai tata....  Eu miros vrajeala mare.
  e. Suntem aici pentru ca vroiau sa colonizeze planete din univers iar alta rasa de extraterestrii din Tal Shiar(un fel de mossad, sri, cia, nkvd) s-au infitrat printre ai nostrii si i-au facut harcea parcea inseamna ca suntem idioti si nimeni nu vine dupa noi sa ne salveze. Deci fara mesia, ET sau armade interstelare. E clar teapa.

4. Si ultima: Suntem aici pentru ca am venit de pe alta planeta dar ceva, nu stim ce(sau nu avem voie sa stim) ne-a facut sa degeneram in oameni primitivi iar cresterea evolutiva moderna ne indreapta spre aceeasi soarta. Nu stim cand, ce sau cum o sa fie. Stim doar ca exista un ciclu al vietii. E minciuna sau nu, asta imi place cum suna.
Hakuna Matata!

Carpe diem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu