duminică, 19 mai 2013

Ceva ce explica tot. La fel ca biblia!

  Imi place sa citesc dar ca orice alt om lenes din nascare prefer sa ma uit la documentare pentru ca deh, am nevoie de mai putini neuroni sa ai imagini miscatoare pe monitor decat sa iti inchipui singurel din carti.
M-am uitat la chestia de mai jos inchipuindu-mi ca o sa mai invat ceva nou pe langa ce am buchisit vreodata despre diverse. Incepe ca orice documentar facut pe genunchi si la mare cautare printre disperatii care cauta intelesurile Atlanditei, piramidei din Egipt sau Lemuria. Am zis sa ii dau o sansa ca poate pricep ceva insa cand a inceput cu oamenii sunt niste ramasite ale unor constiinte superioare extraterestre...
Daca zicea ca venim direct din constelatia Orion sau de pe langa Sirius probabil ca ma castigau dar la ce poveste inteseranta au putut scorni mintea unora in speranta ca au inventat apa calda pe mine ma lasa rece.
In film am aflat ca evreii sunt o rasa de extraterestrii si nu sunt hotarat daca realizatorul maninca rahat de drag sau cu vreun scop pentu ca stiu sigur ca maninca la greu. Pe deasupra au si cromozomi in plus decat goyemii dar au aceeasi inaltime cu ei desi se spune in acest desen animat ca odata cu numarul de cromozomi crescut castigi si in inaltime.
Am mai aflat ca acesti evrei urmasi ai unor extraterestrii chititi doar pe castiguri materiale mi-a dat de gandit insa la cum e spusa povestea am impresia ca a batut orice schizofrenic sau mare amator de trip-uri de jungla.
Cred ca e mai bine sa vedeti si voi si apoi sa dati cu pietre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu