duminică, 29 decembrie 2013

I'm done

Exista vorbe mari in lumea asta omeneasca si toate spun acelasi lucru. Cu o floare nu faci primavara, nu poti scoate prostii din tara si fiecare padure are uscaturile ei. CUm prostii din ce in ce mai multi iar de uscaturi nu pot curata padurea m-am hotarat ca nu pot face nici primavara cu 3 cuvinte insirate pe serverele goagălului.
Asa ca fost-ai lele cat ai fost. Devin materialist, egoist, uit toata moralitatea de acasa si ma fac om normal bun pentru secolul 21. Calic , imoral, rau, magar, porc, nasol, jegos, infect, carnat obosit si ce mai vreti voi, cu o moralitate infecta si plin de ganduri grandomane. Va salut pe toti care si-au lasat 2-3 impresii si le-am stricat cate o zi din viata. Im pare rau ca nu v-am stricat mai mult. Cum ziceau Parazitii: Am nevoie de-un minut ca sa-ti stric dimineata... Eu n-am ajuns decat la performanta de 10 minute dar 3 ceva.
La sfarsitul lui 2013 ma £^* in tot si toate. Ajunge cu vorba buna si intelig3ntza inutila. Gata tot!
Sa nu petreceti deloc la cumpana anilor si sta-v-ar mancarea in gat! Uite asa! De ce? Pentru ca si cainii isi ling q"£&, pentru ca pot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu